- Engage with customers to understand their needs and provide exceptional support
- Troubleshoot technical issues with our coffee machines, ensuring quick and effective solutions
- Act as a storyteller, sharing our brand’s values and building strong relationships with clients
- Collaborate with international teams and contribute to improving customer satisfaction
- Fluency in Czech or Slovak (C1 level) and English (B2 level)
- Availability to work in the modern comfortable office in Katowice
- Openness and willingness to understand and meet customer needs
- Strong troubleshooting skills and technical attitude
- Excellent communication and interpersonal abilities
- A positive attitude and passion for delivering outstanding service
- You dont have to worry about stable employment – you receive an employment contract or civil contract from the very beginning - as you wish
- Relocation package available if you move to Katowice
- Be part of a global leader in coffee technology
- Work in a dynamic and multicultural environment
- Grow your skills and develop your career with a passionate team
- Enjoy a friendly atmosphere and support your professional journey
If you’re ready to craft stories of satisfaction and be the voice of a brand loved worldwide, we’d love to hear from you!
Apply now and become a key part of our coffee story!
Podobne oferty pracy
Pracownik Obsługi Klienta i Administracji
Dorado.pl sp. z o.o. /
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Unidevelopment S.A /
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,...
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Technical Product Advisor with Hungarian
Concentrix /
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...