Grupa Advartis zapewnia klientom kompleksowe wsparcie, oferując pełen zakres usług z zakresu outsourcingu procesów biznesowych (BPO), doradztwa prawnego i podatkowego, audytu i konsultingu - wszystko w jednym miejscu. Pomagamy firmom na każdym etapie ich działalności - od założenia biznesu, poprzez bieżące funkcjonowanie, rozwój, optymalizację, transformację, aż po zakończenie działalności. Działamy w 3 krajach (Polska, Czechy, Słowacja), posiadamy 7 biur i zatrudniamy ponad 500 specjalistów.
Zakres obowiązków:
- Inicjowanie, rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami poprzez różnorodne kanały komunikacji (e-mail, LinkedIn, wydarzenia branżowe, rekomendacje i networking)
- Budowanie i aktywne rozwijanie sieci kontaktów branżowych
- Monitorowanie rynku i identyfikowanie nowych możliwości sprzedażowych
- Koordynacja działań z ekspertami i zespołem marketingowym w celu precyzyjnego dopasowania oferty do potrzeb klienta oraz zwiększenia efektywności działań lead generation
- Budowanie i aktualizacja bazy danych potencjalnych klientów w CRM
- Wstępna kwalifikacja leadów i umawianie spotkań z zespołem sprzedażowym i eksperckim
- Współtworzenie i wdrażanie planów rozwoju relacji z klientami strategicznymi
- Dokumentowanie aktywności w CRM i współtworzenie procesów prospectingowych
Wymagania:
- Minimum 4 lata doświadczenia w sprzedaży B2B, networkingowej lub doradczej
- Doświadczenie w branży usług profesjonalnych (np. konsulting, doradztwo, audyt, HR, legal) - rozumienie procesu sprzedaży B2B i ścieżki zakupowej klienta
- Umiejętność budowania relacji z decydentami, wysokie kompetencje interpersonalne
- Lekkość komunikacyjna, inicjatywa, dojrzałość biznesowa
- Zainteresowanie trendami biznesowymi i kontekstem klienta
- Znajomość narzędzi CRM, LinkedIn, metod prospectingowych i insight sellingu
- Biegła znajomość języka polskiego, dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- Doświadczenie w kampaniach ABM, event marketingu, współpracy z ekspertami
- Własna sieć kontaktów w sektorze MŚP lub dużych firm
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z sektora usług profesjonalnych
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej
- Komfortowe biuro w prestiżowym kompleksie Towarowa22 przy rondzie Daszyńskiego
- Pracę w zgranym i wspierającym się zespole
- Opiekę medyczną w sieci Enel-Med
- Kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. handlowych
Konsorcjum Stali S.A. /
Opis stanowiska: Sprzedaż wyrobów hutniczych i usług firmy (zbrojenia budowlane, wyroby z blach zimnowalcowanych i ocynkowanych) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa i podtrzymanie relacji handlowych z już istniejącymi klientami Pozyskiwanie...
Specjalista ds. Handlowych
REMONDIS Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z obecnymi oraz potencjalnymi klientami. Negocjacje handlowe i opracowywanie ofert, w tym analiza opłacalności oraz udział w przetargach. Budowanie i rozwijanie relacji biznesowych z kontrahentami....
Specjalista ds. handlu tłuszczami zwierzęcymi
BZK i Wspólnicy sp. z o.o. /
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakty z dostawcami/klientami na terenie całej Polski. Praca mobilna + min. 2 dni w tygodniu biuro w Koprkach (woj. mazowieckie). Twój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie pozytywnych,...
Handlowiec
Klient portalu Praca.pl /
Sprzedaż produktów hutniczych i usług. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi klientami. Przygotowywanie ofert i zarządzanie zapytaniami klientów. Biegłość w obsłudze MS Office. Umiejętności komunikacyjne, organizacyjne i...