Broker / Specjalista – Health & Benefits
Poznań
Nr ref.: 2554012/65226

Jesteś gotów na nowe wyzwania? Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Dołącz do nas i odkryj możliwości, jakie daje praca w Aon!

 

Jako Broker/Specialista w zespole – Health & Benefits będziesz odpowiedzialny za zarządzanie portfelem klientów, jednocześnie aktywnie negocjując z dostawcami oraz przygotowując niezbędną dokumentację wspierającą potrzeby klientów.

To stanowisko oferuje elastyczność pracy w modelu hybrydowym – w naszym biurze w Poznaniu.

 

Aon - Podejmujemy lepsze decyzje

W Aon kształtujemy decyzje, aby chronić i wzbogacać życie ludzi na całym świecie. Jesteśmy jedną zjednoczoną, inkluzywną i różnorodną drużyną, pełną pasji do pomagania naszym kolegom i klientom w osiąganiu sukcesów.

Jak będzie wyglądał Twój dzień?
  • Obsługa klientów współpracujących z Aon oraz przypisanego portfela, adekwatnego do umiejętności i doświadczenia.
  • Aktywna współpraca z klientem.
  • Prowadzenie negocjacji z dostawcami.
  • Przygotowywanie slipów brokerskich, opracowań, raportów, rekomendacji i innych niezbędnych dokumentów.
  • Realizacja planów rozwoju.
  • Raportowanie zgodnie z procedurami Aon.
  • Dbanie o porządek w dokumentacji zgodnie z procedurami Aon.
  • Poszerzanie wiedzy zawodowej niezbędnej do wykonywania powierzonych obowiązków.
Dlaczego warto wybrać tę ofertę?

To Twoja szansa na rozwój w wyjątkowej roli! W Aon wyróżnia nas unikalne podejście do pracy - współpracujemy z najlepszymi specjalistami i zapewniamy wsparcie na każdym etapie. Dowiedz się, z kim będziesz współpracować i kto będzie Cię wspierać.

 

Umiejętności i doświadczenie, które są kluczowe w tej roli:
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie grupowych ubezpieczeń na życie i/lub opieki medycznej.
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
  • Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
  • Zdany egzamin brokerski lub gotowość do szybkiego uzyskania uprawnień do samodzielnego wykonywania czynności brokerskich.
  • Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel).
Jak wspieramy naszych pracowników?

 

Oprócz kompleksowego pakietu benefitów promujemy różnorodność w miejscu pracy. Nasze elastyczne i inkluzywne środowisko pozwala zarządzać zdrowiem oraz równowagą między życiem prywatnym a zawodowym. Dlatego oferujemy dwa dodatkowe dni wolne w roku, abyś mógł skupić się na swoim dobrostanie. Oferujemy różnorodne rozwiązania dotyczące stylu pracy, realizując naszą politykę Smart Working. Ponadto, poprzez naszą kulturę ciągłego uczenia się, inspirujemy i wyposażamy Cię w narzędzia do nauki, dzielenia się wiedzą i rozwoju, pomagając osiągnąć pełny potencjał.

 

Zapewniamy osobom z niepełnosprawnościami odpowiednie warunki do uczestnictwa w procesie rekrutacji, wykonywania kluczowych obowiązków oraz korzystania z innych świadczeń zgodnie z obowiązującym prawem.

 

Aon ceni innowacyjne i różnorodne środowisko pracy. Jesteśmy dumni z bycia pracodawcą oferującym równe szanse.

 

#commercialriskandreinsurancesolutions
#LI-JB3

Podobne oferty pracy

Doradca Klienta

GRUPA PZU / małopolskie, Kraków

Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i...

2025-03-06

Doradca Klienta

GRUPA PZU / śląskie, Wodzisław Śląski

Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności poprzez pozyskiwanie nowych klientów, w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem...

2025-03-04

Specjalista ds. Obsługi Klienta – infolinia ubezpieczeniowa

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o polisach, składkach i zgłoszeniach szkód, Rejestracja szkód i zarządzanie dokumentacją, Pojedyncze połączenia wychodzące (bez sprzedaży) – np. badanie satysfakcji klientów, Obsługa...

2025-03-01

Konsultant ds. obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

Contact Center Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca

Do Twoich obowiązków będzie należeć: Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań...

2025-02-27