Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)
On-site position: Gdańsk
Bonus up to 8500 PLN !!
(relocation package plus attendance bonus)
 
Your responsibilities will include:
  • Providing exelent customer service via phone and email in line with the highest standards
  • Striving to achieve customer satisfaction targets set by managers
  • Engaging with and understanding customer issues to provide the best possible assistance
This job is for you if:
  • You are fluent in German (C1) and have good knowledge of English (B2)
  • You demonstrate strong interpersonal and communication skills
  • You are confident in using MS Office
  • You are motivated and eager to grow professionally
What we offer:
  • Attendance bonus of up to 3000 PLN
  • Relocation package of 5500 PLN
  • Performance bonus of up to 5% of your monthly base salary
  • After one year of employment, you receive a €150 bonus to spend on Airbnb products
  • Career development opportunities – 92% of our management team started their careers at Foundever as customer service consultants
  • Attractive benefits package (Multisport card, private medical care)
  • Work from a modern office in Gdańsk
  • A great atmosphere within a supportive team
What else you should know:
  • Holiday allowance and eyewear purchase support are standard with us
  • If you’re a parent, your children can look forward to Christmas gifts from our company Santa
  • Internal programs promoting a healthy lifestyle
  • Access to extensive training platforms – because we care about the growth of our employees
Don’t wait – we’re looking forward to your application!
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.

Podobne oferty pracy

Technical Product Advisor with Polish

Concentrix / śląskie, Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...

Technical Product Advisor with Italian

Concentrix / śląskie, Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim

MPP Sp. z o.o. / podkarpackie, Zaczernie, k. Rzeszowa

Pracując z nami, będziesz: codziennie wykorzystywać język hiszpański, tłumaczyć na język hiszpański teksty przygotowane przez marketing (artykuły, posty na Facebooku, mailingi), wykorzystywać Internet jako główne narzędzie pracy, mieć realny wpływ na...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Klient portalu Praca.pl / pomorskie, Gdańsk

obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie z najwyższymi standardami realizacja wskaźników satysfakcji klienta wyznaczonych przez managerów aktywne rozwiązywanie problemów klientów i zapewnianie im wsparcia biegła znajomość języka niemieckiego (C1)...