- Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego.
- Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach.
- Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz profesjonalna obsługa skarg związanych z RODO.
- Aktywne wspieranie procesów wewnętrznych zespołu backoffice w celu zapewnienia płynności operacyjnej.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B2+) w mowie i piśmie.
- Doświadczenie w obsłudze klienta bardzo mile widziane :)
- Wysoka kultura osobista, empatia i zdolność do radzenia sobie w sytuacjach wymagających cierpliwości i opanowania.
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze (powyżej 150 znaków/min) oraz sprawna obsługa komputera i systemów biurowych.
- Gotowość do podjęcia pracy na pełen etat w biurze w Szczecinie.
- Atrakcyjna premia w wysokości 4000 zł na start, jako dodatkowe wsparcie na początku współpracy.
- Kompleksowa pomoc w procesie relokacji, aby Twój start w Szczecinie był jak najłatwiejszy.
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, w tym prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit oraz ubezpieczenie grupowe.
- Dostęp do Uniwersytetu CNX z nieograniczoną bazą szkoleń online, wspierających Twój rozwój zawodowy.
- Jasno określona ścieżka kariery z realnymi możliwościami awansu i programem poleceń z premiami do 4000 zł.
- Przyjazna i wspierająca kultura pracy, sprzyjająca różnorodności oraz regularne wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty pracy
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...
Konsultant Obsługi Klienta z Językiem Węgierskim
Concentrix /
Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i poprzez chat. Postępowanie zgodnie z procedurami firmy. Rozwiązywanie reklamacji i zarządzanie zamówieniami. Wsparcie techniczne i proces zakupowy klienta. Dążenie do zwiększenia satysfakcji klientów. Biegła...
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite...