PKO Bank Polski SA Oddział 3 w Krakowie - Kraków, os. Bohaterów Września 82
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
- przyjazne środowisko pracy,
- dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego.
- witasz klientów przychodzących do oddziału,
- udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta,
- budujesz dobrą atmosferę z klientem.
- jesteś osobą zaangażowaną,
- lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
- masz pozytywne nastawienie i motywację do działania.
#TyWybierasz
Podobne oferty pracy
Asystent ds. Obsługi Klienta
Wendre Poland Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków obsługa klienta, realizacja zamówień klientów, obsługa systemów klienta (e-com), monitorowanie stanu zapasów, ścisła współpraca z poszczególnymi działami w firmie, nadzór nad właściwym przepływem informacji, wspieranie...