- Wymiar czasu pracy: Pełny etat.
- Rodzaj pracy: Praca stacjonarna.
Wymagana znajomość języków obcych: Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę.
Oferowane wynagrodzenie: 7500-8500 zł brutto, pensja podstawowa + premia uznaniowa.
- Prowadzenie niewielkiego biura firmy w Sosnowcu. Przyjmowanie poczty przychodzącej, odbieranie połączeń, przekierowywanie korespondencji i zapytań Klientów do zespołu handlowego.
- Tworzenie ofert handlowych, w odpowiedzi na zapytania ze strony Klientów (w oparciu o system SAP), lub przekerowywanie Klientów do Inżynierów Sprzedaży, odpowiedzialnych za region Klienta.
- Wsparcie zespołu w kwestiach organizacyjnych (targi, wydarzenia branżowe).
- Utrzymywanie kontaktu w kwestiach organizacyjnych, z zagraniczną centralą firmy (w języku angielskim).
- Raportowanie do Managera Sprzedaży w Polsce.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku Administracyjno-Biurowym, gdzie język angielski był/jest wykorzystywany w ramach codziennych obowiązków (kontakty z centralą, pisanie korespondencji itp.).
- Mile widziana znajomość oprogramowania SAP (znajomość modułów do wspacia sprzedaży będzie stanowiło atut).
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (Well check it!).
- Gotowość do codziennej pracy w biurze firmy w Sosnowcu.
- Stabilną pracę w oddziale renomowanego, międzynarodowego producenta maszyn przemysłowych.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię uznaniową, uzależnioną od zaangażowania w wykonywaną pracę.
- Możliwość rozwoju w niewielkiej, stale powiększającej się organizacji, o uznanej marce w Europie.
Zachęcamy do przesłania CV w wersji poprzez formularz "prześlij CV". Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Podobne oferty pracy
Asystent / Asystentka Działu Handlowego
Abplanalp Sp. z o.o. /
praca hybrydowa/zdalna Główne zadania: Realizacja i koordynacja zamówień klientów Przygotowywanie ofert handlowych Wystawianie dokumentów sprzedażowych Kontakt z dostawcami Przygotowywanie zwrotów do dostawców Wymagania: Wykształcenie min. średnie...
Asystent / Asystentka ds. sprzedaży
VSS sp. z o.o. /
Udział w spotkaniach z klientami (stacjonarnie i online). Sporządzanie notatek. Przygotowywanie podsumowań dla klientów. Zarządzanie kalendarzem. Organizacja dokumentacji i systemu CRM. Utrzymywanie kontaktów i ustalanie szczegółów współpracy....
Asystent / Asystentka ds. sprzedaży
VSS sp. z o.o. /
Udział w spotkaniach z klientami (stacjonarnie i online). Sporządzanie notatek. Przygotowywanie podsumowań dla klientów. Zarządzanie kalendarzem. Organizacja dokumentacji i systemu CRM. Utrzymywanie kontaktów i ustalanie szczegółów współpracy....
Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales
cargo-partner spedycja sp. z o.o. /
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych...