Ogłoszenie numer: 10230299, z dnia 2025-08-31
Patrycja Chylińska
Asystent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Tczew
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych
- Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
- Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy
- Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta
- Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości obsługi klienta
Wymagania
- Umiejętność prowadzenia rozmów z klientami
- Znajomość obsługi komputera
- Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie ze stresem
- Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem
Oferujemy
- Tolerancyjność, inkluzyjność i transparentność współpracy
- Pracę, w której masz bezpośredni wpływ na swoje wynagrodzenie
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym
- Przyjazna i inspirująca atmosfera pracy
- Elastyczny grafik, który pozwoli dostosować pracę do życia osobistego
- Atrakcyjny system wynagrodzenia, w tym premie za osiągnięte cele
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Spotkania integracyjne
Podobne oferty pracy
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...