Ogłoszenie numer: 10230299, z dnia 2025-08-31

Patrycja Chylińska

OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa.

Asystent ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Tczew

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych
  • Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
  • Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy
  • Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości obsługi klienta

Wymagania

  • Umiejętność prowadzenia rozmów z klientami
  • Znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie ze stresem
  • Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem

Oferujemy

  • Tolerancyjność, inkluzyjność i transparentność współpracy
  • Pracę, w której masz bezpośredni wpływ na swoje wynagrodzenie
  • Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym
  • Przyjazna i inspirująca atmosfera pracy
  • Elastyczny grafik, który pozwoli dostosować pracę do życia osobistego
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia, w tym premie za osiągnięte cele
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Transgourmet Polska / śląskie, Gliwice

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

Customer Service Professional with German

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...