Ogłoszenie numer: 9976201, z dnia 2025-06-24
Luiza Berezińska
Asystent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Odpowiadanie na zapytania klientów, głównie w formie pisemnej
- Realizacja prostych zadań online zgodnie z przekazanymi instrukcjami
- Raportowanie wykonanych działań
Wymagania
- Ukończone 18 lat
- Dostęp do internetu i urządzenia z przeglądarką (komputer lub smartfon)
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- Otwartość na naukę i nowe doświadczenia
Oferujemy
- Elastyczne godziny pracy – praca w 100% zdalna
- Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Pełne wsparcie koordynatora i materiały wdrożeniowe
Podobne oferty pracy
Pracownik ds. Obsługi Klienta
Grupa Pascal /
Twój zakres obowiązków Telefoniczne prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...