Ogłoszenie numer: 9501343, z dnia 2025-02-23

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie zespołu biznesowego w przygotowywaniu kompletnej i dokładnej dokumentacji klienta,
  • Przestrzeganie procesów przeglądu dokumentów przed ich finalizacją przez DocuSign,
  • Sporządzanie ofert, aktualizacja systemów finansowych i trackerów Excel z dbałością o szczegóły,
  • Zarządzanie administrowaniem kont klientów, w tym skrzynka pocztowa obsługi klienta,
  • Utrzymywanie finansów kont klientów, w tym fakturowanie i odnawianie,
  • Komunikacja z klientami przed odnowieniem umów,
  • Wsparcie przetwarzania globalnych wygranych sprzedaży,
  • Przegląd i przetwarzanie licencji oprogramowania oraz umów konsultingowych,
  • Tworzenie prezentacji PowerPoint i grafik, oraz uczestnictwo w spotkaniach.

Wymagania

  • Zaawansowane umiejętności obsługi MS Office,
  • Wysoka dbałość o szczegóły,
  • Umiejętność ustalania priorytetów,
  • Dobre umiejętności organizacyjne i administracyjne,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analizy danych,
  • Elastyczność i gotowość do przyjęcia nowych wyzwań,
  • Umiejętność identyfikacji i wdrażania usprawnień procesowych.

Oferujemy

  • Kompleksowy pakiet świadczeń i zróżnicowana siła robocza,
  • Agile i inkluzywne środowisko pracy,
  • Hybrydowa praca i elastyczność lokalizacji,
  • Dwa dodatkowe dni wolne,
  • Kultura ciągłego uczenia się i rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik ds. Obsługi klienta

Grupa Pascal / łódzkie, Łódź

Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,...

Pracownik działu obsługi klienta - staż

Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie / małopolskie, Chrzanów

1. Wystawianie dokumentów sprzedaży wz i faktur VAT2. Wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu3. Rozliczanie kierowców z dokumentów sprzedaży i druków KP4. Obsługa klientów, telefoniczna i stacjonarna5. Prawidłowa segregacja dokumentów zakupu i...

Technischer Kundenbetreuer mit Deutschkenntnissen

Concentrix / śląskie, Katowice

IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen für unsere Kunden zu finden. Dateneingabe:...

Pracownik działu obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu / wielkopolskie, Poznań

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: ogólne/ zawodowe z zakresu sprzedaży lub marketingu Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia:...

2025-03-10