Ogłoszenie numer: 9501343, z dnia 2025-02-23
Klient portalu Praca.pl
Asystent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Wsparcie zespołu biznesowego w przygotowywaniu kompletnej i dokładnej dokumentacji klienta,
- Przestrzeganie procesów przeglądu dokumentów przed ich finalizacją przez DocuSign,
- Sporządzanie ofert, aktualizacja systemów finansowych i trackerów Excel z dbałością o szczegóły,
- Zarządzanie administrowaniem kont klientów, w tym skrzynka pocztowa obsługi klienta,
- Utrzymywanie finansów kont klientów, w tym fakturowanie i odnawianie,
- Komunikacja z klientami przed odnowieniem umów,
- Wsparcie przetwarzania globalnych wygranych sprzedaży,
- Przegląd i przetwarzanie licencji oprogramowania oraz umów konsultingowych,
- Tworzenie prezentacji PowerPoint i grafik, oraz uczestnictwo w spotkaniach.
Wymagania
- Zaawansowane umiejętności obsługi MS Office,
- Wysoka dbałość o szczegóły,
- Umiejętność ustalania priorytetów,
- Dobre umiejętności organizacyjne i administracyjne,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analizy danych,
- Elastyczność i gotowość do przyjęcia nowych wyzwań,
- Umiejętność identyfikacji i wdrażania usprawnień procesowych.
Oferujemy
- Kompleksowy pakiet świadczeń i zróżnicowana siła robocza,
- Agile i inkluzywne środowisko pracy,
- Hybrydowa praca i elastyczność lokalizacji,
- Dwa dodatkowe dni wolne,
- Kultura ciągłego uczenia się i rozwoju.
Podobne oferty pracy
Pracownik ds. Obsługi klienta
Grupa Pascal /
Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,...
Pracownik działu obsługi klienta - staż
Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie /
1. Wystawianie dokumentów sprzedaży wz i faktur VAT2. Wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu3. Rozliczanie kierowców z dokumentów sprzedaży i druków KP4. Obsługa klientów, telefoniczna i stacjonarna5. Prawidłowa segregacja dokumentów zakupu i...
Technischer Kundenbetreuer mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen für unsere Kunden zu finden. Dateneingabe:...
Pracownik działu obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu /
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: ogólne/ zawodowe z zakresu sprzedaży lub marketingu Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia:...