- Bieżąca obsługa klientów zagranicznych
- Budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami
- Poszukiwanie nowych klientów na wskazanym rynku
- Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień
- Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży
- Przygotowywanie dokumentacji eksportowej (faktura, protokół załadunku, CMR)
- Wstępna weryfikacja zwrotów i reklamacji
- Organizacja transportu do klienta
- Ciągła współpraca z innymi działami firmy
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz dobra znajomość języka angielskiego (komunikatywna)
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE, szczególnie MS EXCEL
- Wysokie umiejętności nawiązywania pozytywnych relacji z ludźmi
- Doświadczenie w sprzedaży i/lub logistyce będzie dodatkowym atutem
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w środowisku międzynarodowym, możliwość poznawania innych rynków i kultur
- Rozwój stanowiska pracy: udział w pozyskiwaniu nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, analizy rynkowe, wyjazdy służbowe (targi międzynarodowe, wizytacje klientów), podnoszenie kompetencji w wybranych obszarach (szkolenia językowe, kierunkowe, asortymentowe)
- Bogate świadczenia z ZFŚS (dofinansowanie zorganizowanych wypoczynków dzieci oraz dofinansowanie wypoczynków pracowników, bożonarodzeniowe karty podarunkowe, pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie posiłków)
- Dostęp do programu MultiSport, opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach. Dostęp do PPE
- Spotkania / wyjazdy integracyjne
- Zniżkę na asortyment dostępny w Firmie
Podobne oferty pracy
Asystent sprzedaży
KSIĘGARNIA ICHTIS MARIA KOWALEWSKA /
Bieżąca obsługa klienta, przyjmowanie i zamawianie towaru, kontakt z przedstawicielami handlowymi. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10-18, 11-19 oraz co druga sobota, w godzinach 10-17. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
Asystent / Asystentka biura sprzedaży
BDC DEVELOPMENT SPÓŁKA AKCYJNA /
wsparcie Specjalistów ds. sprzedaży nieruchomości w bieżących obowiązkach przygotowanie umów oraz innych dokumentów firmowych zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania biura sprzedaży uzupełnianie oraz nadzorowanie poprawności danych w bazie...
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta Eksportowego – rynek francuskojęzyczny
Polcar P.P.H. /
Zadania Codzienny kontakt i obsługa klientów zagranicznych Rozwijanie relacji z obecnymi odbiorcami i aktywne pozyskiwanie nowych klientów Koordynacja procesu realizacji zamówień – od przyjęcia po wysyłkę Tworzenie ofert handlowych i raportów sprzedaży...
Asystent / Asystentka w Dziale Eksportu
Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o. /
Główne zadania: wspieranie Działu Eksportu w bieżących działaniach, przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień klientów, budowanie trwałych relacji z klientami. Oczekiwania: bardzo dobra znajomość języka angielskiego,...