Ogłoszenie numer: 9406054, z dnia 2025-01-01
Firma MPM agd S.A. prowadzi rekrutację na stanowisko
Asystent / Asystentka Działu Eksportu
Miejsce pracy: Milanówek
Opis stanowiska
- Przyjmowanie i realizowanie zamówień
- Planowanie i koordynowanie dostaw do klientów
- Aktualizacja bazy danych klientów
- Prowadzenie korespondencji z klientami
- Kompletowanie dokumentacji dostaw towaru do klientów
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność prowadzenia korespondencji z klientami
- Staranność i dokładność w działaniu
- Umiejętność pracy w zespole
- Dobra znajomość pakietu Office
- Duża umiejętność obsługi komputera i szybkość uczenia się obsługi nowych programów (CDN)
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o silnej pozycji na rynku
- Dopłatę do prywatnej opieki medycznej, kart Multisport, możliwość wypoczynku w Hotelu należącym do grupy MPM AGD S.A.
Podobne oferty pracy
Asystent / Asystentka Działu Handlowego
Abplanalp Sp. z o.o. /
praca hybrydowa/zdalna Główne zadania: Realizacja i koordynacja zamówień klientów Przygotowywanie ofert handlowych Wystawianie dokumentów sprzedażowych Kontakt z dostawcami Przygotowywanie zwrotów do dostawców Wymagania: Wykształcenie min. średnie...
Asystentka / Asystent Działu Sprzedaży / Koordynator Biura
TBS Consulting /
Wymiar czasu pracy: Pełny etat. Rodzaj pracy: Praca stacjonarna. Kluczowe kompetencje Kandydata: Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, swobodna komunikacja w języku angielskim, bardzo dobre umiejętności organizacyjne. Wymagana znajomość...
Asystent / Asystentka ds. sprzedaży
VSS sp. z o.o. /
Udział w spotkaniach z klientami (stacjonarnie i online). Sporządzanie notatek. Przygotowywanie podsumowań dla klientów. Zarządzanie kalendarzem. Organizacja dokumentacji i systemu CRM. Utrzymywanie kontaktów i ustalanie szczegółów współpracy....
Asystent / Asystentka ds. sprzedaży
VSS sp. z o.o. /
Udział w spotkaniach z klientami (stacjonarnie i online). Sporządzanie notatek. Przygotowywanie podsumowań dla klientów. Zarządzanie kalendarzem. Organizacja dokumentacji i systemu CRM. Utrzymywanie kontaktów i ustalanie szczegółów współpracy....