- techniczne wsparcie dla infolinii call center,
- obsługa mailowa dotycząca zamówień internetowych,
- zarządzanie rezerwacjami,
- współpraca z różnymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta,
- raportowanie i zdawanie relacji z podejmowanych działań.
- dostępność od 15 kwietnia 2025,
- co najmniej rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w obszarze telefonicznym lub turystycznym,
- umiejętność budowania relacji z klientami,
- komunikatywność i zdolność do pracy zespołowej,
- zaawansowane umiejętności analityczne i zarządzania czasem,
- gotowość do pracy zmianowej w godzinach 08:00-21:00, także w weekendy,
- znajomość geografii i popularnych destynacji turystycznych,
- wysoki poziom komunikacji interpersonalnej,
- samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań.
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, pełny etat,
- szereg szkoleń produktowych,
- elastyczny system pracy zmianowej,
- atrakcyjne ceny pobytów w naszych hotelach,
- prywatną opiekę medyczną,
- pakiet dodatkowego ubezpieczenia,
- kartę lunchową,
- bezpłatną podróż poślubną,
- dostęp do platformy benefitowej lub karty Multisport,
- dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
- możliwość rozwoju zawodowego także w innych działach firmy,
- pakiet powitalny.
Podobne oferty pracy
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Bergerat Monnoyeur sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów zainteresowanymi ofertą firmy Analiza potrzeb klienta i rekomendacja najlepszych rozwiązań Wysyłanie ofert handlowych po rozmowie z klientem Raportowanie danych w CRM Prace administracyjne Wymagania:...
Rejestrator / Rejestratorka badań profilaktycznych
Klient portalu Praca.pl /
Zapisywanie pacjentek na bezpłatne badania w ramach programu profilaktycznego. Minimum średnie wykształcenie, Punktualność i sumienność, Umiejętność działania w zespole.
Konsultant Call Center ds. rejestracji badań mammograficznych
Geneva Trust Polska sp. z o.o. /
Zadania: Rejestracja pacjentek na bezpłatne badania mammograficzne. Wymagania Wykształcenie średnie. Umiejętność pracy w zespole. Sumienność oraz punktualność.
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
widziszwszystko sp. z.o.o /
Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu. Budowanie i zarządzanie bazą danych...