- Codzienny kontakt i obsługa klientów zagranicznych
- Rozwijanie relacji z obecnymi odbiorcami i aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Koordynacja procesu realizacji zamówień – od przyjęcia po wysyłkę
- Tworzenie ofert handlowych i raportów sprzedaży
- Organizacja transportu oraz przygotowywanie dokumentacji eksportowej (faktury, protokoły, CMR)
- Wstępna obsługa zwrotów i reklamacji
- Stała współpraca z innymi działami w firmie
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Umiejętność budowania relacji i sprawnej komunikacji
- Mile widziane doświadczenie w obszarze sprzedaży lub logistyki
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w międzynarodowym środowisku i rozwój kompetencji zawodowych
- Możliwość udziału w targach branżowych i spotkaniach z klientami
- Szkolenia językowe i branżowe, wsparcie merytoryczne
- Dofinansowanie posiłków, wypoczynku i pożyczki mieszkaniowe w ramach ZFŚS
- Dostęp do pakietu sportowego, opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego i PPE
- Spotkania integracyjne i rabaty pracownicze na firmowy asortyment
Podobne oferty pracy
Asystent sprzedaży
KSIĘGARNIA ICHTIS MARIA KOWALEWSKA /
Bieżąca obsługa klienta, przyjmowanie i zamawianie towaru, kontakt z przedstawicielami handlowymi. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10-18, 11-19 oraz co druga sobota, w godzinach 10-17. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
Asystent / Asystentka biura sprzedaży
BDC DEVELOPMENT SPÓŁKA AKCYJNA /
wsparcie Specjalistów ds. sprzedaży nieruchomości w bieżących obowiązkach przygotowanie umów oraz innych dokumentów firmowych zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania biura sprzedaży uzupełnianie oraz nadzorowanie poprawności danych w bazie...
Asystent / Asystentka w Dziale Eksportu
Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o. /
Główne zadania: wspieranie Działu Eksportu w bieżących działaniach, przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień klientów, budowanie trwałych relacji z klientami. Oczekiwania: bardzo dobra znajomość języka angielskiego,...
Asystent / Asystentka Działu Eksportu
Polcar P.P.H. /
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów zagranicznych Budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami Poszukiwanie nowych klientów na wskazanym rynku Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień Tworzenie ofert handlowych oraz analiz...