Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy
al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.
- aktywna sprzedaż usług z zakresu psychologii i psychiatrii dostosowanych do potrzeb Pacjenta,
- bieżąca obsługa Pacjentów,
- obsługa zgłoszeń mailowych,
- współpraca i kontakt z placówkami.
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta oraz sprzedaży,
- umiejętność obsługi komputera,
- dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze etatu, pracujemy systemie zmianowym od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 14:00,
- dobra dykcja, miły ton głosu oraz wysoka kultura osobista,
- otwartość, komunikatywność,
- empatia i pozytywne nastawienie - Ty dbasz o naszych Pacjentów, a my o Ciebie.
- wynagrodzenie zasadnicze, premię za jakość obsługi, prowizję sprzedażową oraz konkursy wewnętrzne,
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia, najwcześniej po 4 miesiącach pracy stacjonarnej z biura Contact Center- ze względu na różnorodne czynniki organizacyjne i specyfikę stanowiska, dokładny moment rozpoczęcia pracy hybrydowej będzie ustalany indywidualnie i może ulec zmianie,
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, nauka języka angielskiego,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wsparcie opiekuna aż do momentu, gdy poczujesz się samodzielny/a,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Podobne oferty pracy
Telefoniczny Doradca ds. Sprzedaży
Timac Agro Polska Sp. z o.o. /
Twoje zadania: Telefoniczna sprzedaż produktów zootechnicznych. Utrzymywanie i rozwijanie bazy klientów w systemie CRM. Analiza potrzeb klientów i profesjonalne doradztwo. Wymagania: Doświadczenie w sprzedaży lub pracy z klientem. Zdolności interpersonalne i...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Geotik sp. z o.o. /
Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administracją i...
Konsultant ds. sprzedaży szkoleń ORKE
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. /
Miejsce pracy: Zielona Góra, Kalisz Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Główne zadania: Aktywna sprzedaż szkoleń i realizacja celów sprzedażowych we wskazanym regionie Budowanie trwałych relacji z osobami decyzyjnymi w szkołach...
Konsultant ds. sprzedaży szkoleń ORKE
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. /
Miejsce pracy: Zielona Góra, Kalisz Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Główne zadania: Aktywna sprzedaż szkoleń i realizacja celów sprzedażowych we wskazanym regionie Budowanie trwałych relacji z osobami decyzyjnymi w szkołach...