Ogłoszenie numer: 9753784, z dnia 2025-04-27
Klient portalu Praca.pl
Agent wsparcia członków ze znajomością języka szwedzkiego
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Rozdziel czas pomiędzy bezpośrednie wsparcie dla rolników a zadania administracyjne, takie jak zarządzanie CRM, aktualizacje danych i dokumentacja.
- Udzielaj wsparcia rolnikom i zespołom w Europie, wykorzystując umiejętności językowe do tworzenia relacji.
- Skupiaj się na znaczących interakcjach i wysokiej jakości wsparciu.
- Pracuj nad optymalizacją procesów wspólnie z zespołami IT i innymi działami.
- Wspieraj realizację celów zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialne praktyki rolnicze.
- Rozwijaj się w ramach projektów i inicjatyw, z potencjalnym wzrostem odpowiedzialności.
Wymagania
- Znajomość języka szwedzkiego (minimum B2).
- Tytuł licencjata w odpowiedniej dziedzinie.
- Skupienie na organizacji, szczegółach i umiejętność zarządzania priorytetami
- Elastyczność komunikacyjna, zdolność do dostosowywania stylu rozmowy.
- Proaktywność w rozwiązywaniu problemów i sugestii usprawnień.
- Doświadczenie w dokumentacji i obsłudze klienta oraz znajomość Salesforce jako plusy.
Oferujemy
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, dodatkowe benefity.
- Skandynawski styl pracy, brak dress codeu.
- Szkolenia, wsparcie edukacyjne i pakiet relokacyjny.
- Program pomocy pracownikom i wsparcie zdrowego stylu życia.
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej.
- Dodatkowy urlop w zależności od stażu pracy.
- Nowoczesna przestrzeń biurowa z udogodnieniami.
- Dostęp do stref odpoczynku i rekreacji w biurze.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Arthrex Polska /
Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą: Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki. Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i...
Pracownik Działu Obsługi Klienta
widziszwszystko sp. z.o.o /
Obowiązki: Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego. Koordynacja zadań między działami. Współpraca z działami:...
Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu
Klient portalu Praca.pl /
Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów. Realizacja obsługi posprzedażowej. Zapewnienie wsparcia technicznego. Koordynowanie zadań między działami. Współpraca z działami sprzedaży,...
Customer Support with German
Concentrix /
Be the voice of our leading smart home security solutions in German, handling incoming calls and inquiries with style and grace. Build genuine connections with customers, registering their requests and leaving them smiling from ear to ear. Unleash your...