Elanders Polska specjalizuje się w produkcji podręczników, czasopism, książek, broszur.
Zadania:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji.
- Prowadzenie spotkań handlowych oraz negocjacji.
- Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników.
- Tworzenie analiz i raportów sprzedażowych.
- Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
- Umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania relacji z klientami.
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność.
- Znajomość MS Office (Excel, Outlook, PowerPoint).
- Prawo jazdy kat. B.
- Doświadczenie w branży poligraficznej.
- Znajomość LinkedIn i Facebooka w kontekście sprzedaży.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie.
- Możliwość rozwoju i awansu.
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy.
Podobne oferty pracy
Account Manager
AYP Sp. z o.o. /
Na czym będzie polegała Twoja rola? Budowanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami – jesteśmy partnerem, nie tylko dostawcą. Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych. Tworzenie i prezentowanie ofert handlowych – z pomysłem i zrozumieniem...
Account Manager
AYP Sp. z o.o. /
Na czym będzie polegała Twoja rola? Budowanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami – jesteśmy partnerem, nie tylko dostawcą. Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych. Tworzenie i prezentowanie ofert handlowych – z pomysłem i zrozumieniem...
Account Manager
Portal Praca.pl /
Dołącz do Naszego Zespołu jako Account Manager! Szukamy kogoś, kto pomoże nam w rozwijaniu naszej firmy i nawiązywaniu relacji z nowymi klientami. GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów...
Account Manager – Klient Korporacyjny
Orange Polska /
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w...