Ogłoszenie numer: 9551248, z dnia 2025-04-10
Klient portalu Praca.pl
Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
- Pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług.
- Współpraca z bieżącymi klientami w zakresie sprzedaży dodatkowych usług.
- Organizowanie i udział w kampaniach reklamowych.
- Przygotowywanie ofert handlowych.
- Prowadzenie spotkań handlowych – samodzielnie lub w zespole.
- Udział w tworzeniu materiałów reklamowych.
Wymagania
- Doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów (minimum 1 rok).
- Doświadczenie w sprzedaży usług.
- Wysokie umiejętności negocjacyjne i łatwość nawiązywania kontaktów.
- Umiejętność kreatywnego podejścia do sprzedaży.
- Skuteczność w działaniu i umiejętność organizacji pracy.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Znajomość Bitrix24 będzie dodatkowym atutem.
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia (podstawa + prowizja).
- Szkolenia wdrożeniowe.
- Wsparcie inicjatyw pracowniczych.
- Praca stacjonarna.
Podobne oferty pracy
Handlowiec
Klient portalu Praca.pl /
Aktywna obsługa klientów biznesowych i indywidualnych Pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków i finalizowanie sprzedaży Koordynacja dostaw oraz monitorowanie terminowości...
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym
P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne...
Specjalista ds. sprzedaży międzynarodowej
Klient portalu Praca.pl /
Nawiązywanie i rozwijanie relacji biznesowych z partnerami zagranicznymi Negocjowanie warunków współpracy oraz zawieranie umów handlowych Analiza potrzeb klientów i dostosowanie oferty do dynamicznego rynku Koordynowanie procesu sprzedaży – od przygotowania...
Specjalista ds. sprzedaży międzynarodowej
Klient portalu Praca.pl /
Nawiązywanie i rozwijanie relacji biznesowych z partnerami zagranicznymi Negocjowanie warunków współpracy oraz zawieranie umów handlowych Analiza potrzeb klientów i dostosowanie oferty do dynamicznego rynku Koordynowanie procesu sprzedaży – od przygotowania...