co robi asystent sprzedaży

Nagroda za jakościową obsługę klienta

15cze

as-dz-sprzedazy3Dobra obsługa klienta to podstawa. Dbają o to nie tylko sprzedawcy, którzy dzięki wysokim standardom obsługi mają lepsze wyniki sprzedaży, ale także szefostwo firmy. Każdy asystent działu handlowego okresowo przechodzi wizytację, badanie tajemniczym klientem jak również cykl szkoleń, również uzupełniających i przypominających na czym polega jakościowa obsługa klienta. W zamian za odpowiednią obsługę dodatkowo oprócz premii za wyniki sprzedażowe asystenci działu handlowego otrzymują dodatki finansowe za wykazanie się. Czasem są to pochwały, czasem inne przywileje jak chociażby pierwszeństwo wyborze urlopu, wolna sobota, a czasem gratyfikacje finansowe. Docenienie trudu jaki wkłada pracownik sprzedaży w obsługę procesu sprzedaży to istotny element współpracy. Prócz nagrody od pracodawcy najlepszą nagrodą dla sprzedawcy, handlowca jest stały klient, który zadowolony z obsługi poprzedniego zakupu wraca ponownie, chętnie się radzi handlowca, rozpytuje. Dzięki gronu stałych zaprzyjaźnionych klientów można w handlu zbijać kokosy, będąc przy okazji miłym, uczynnym, rzetelnym sprzedawcą.

ZOSTAW KOMENTARZ