kontakty z klientami

Kontakty z klientami

13cze

Praca we wsparciu sprzedaży może mieć różnorodny charakter. Często osoba zatrudniana na stanowisko asystent działu sprzedaży odpowiada za kontakt z klientami zwracającymi się do firmy z zapytaniami, wątpliwościami, czy reklamacjami. To właśnie asystent odpowiada za pokierowanie rozmową tak, by klient był zadowolony i należycie obsłużony. Kontakt ten może być zarówno osobisty, jak i telefoniczny, internetowy.

Coraz częściej praca asystenta polega na odpowiadaniu na maile, rozmowie na czacie, czy też forum. Szybka reakcja ze strony firmy gwarantuje zadowolenie z obsługi klienta. Zwykle handlowcy, sprzedawcy nie mają na tyle czasu, aby obsługiwać zamówienia, pozyskiwać klientów i dodatkowo jeszcze odpowiadać na pytania potencjalnych klientów.

Właśnie do tego zadania zatrudniania są asystenci sprzedaży. Mają oni również zadanie monitorowania satysfakcji klienta, raportowania problemów i analizowania słabych i mocnych stron procesu sprzedaży w danej firmie. Tym samym ich praca jest potrzebna dla działalności firmy i niezwykle odpowiedzialna.

ZOSTAW KOMENTARZ