Wielu pracodawców narzeka na brak chętnych do pracy w sklepach pracowników. Większość kandydatów wybiera ten fach z braku innych propozycji, bez przekonania. Niestety praca byleby dotrwać do końca dniówki odbija się negatywnie na całej firmie, dlatego tak ważne jest zatrudnienie osób z powołania.
Nie jest to łatwe, ale możliwe zwłaszcza zachęcając i rekrutując osoby młode, bez złych nawyków, energiczne, nie mające jeszcze na siebie pomysłu. Rutyna zabija świeżość umysłu. Kreatywność w handlu jest bardzo potrzebna i to właśnie z tego powodu najczęściej preferowane są osoby młode na stanowiska takie jak asystent działu sprzedaży i pokrewne.
Kreatywność młodych osób w zespole sprzedażowym sprawia, że można handel doskonalić, ulepszać. Dzięki pomysłom asystentów wiele punktów sprzedaży wychodzi na prostą i odnosi sukcesy. Co więcej zdolni asystenci działu sprzedaży są awansowani i nie rzadko od razu na stanowiska kierownicze. W miarę szybko można poznać się na zasobach i możliwościach danego pracownika. Zaangażowanie, motywacja, nastawienie na sukces to tylko niektóre cechy, które świadczą o tym, że jest to osoba idealna do handlu i znajduje się we właściwym miejscu. W sprzedaży potrzebna jest charyzma.
Ela
kreatywność przydaje się w wielu zawodach
21:00 12 marca 2021Anna
Fajne są burze mózgów
21:27 13 kwietnia 2021Marcin
Przy takiej burzy mózgów rodzą się ciekawe pomysły.
09:57 19 kwietnia 2021Renia
W sprzedaży kreatywność jest bardzo przydatna, są różni klienci, do każdego trzeba podejść indywidualnie
09:56 10 maja 2021Marcin
Oczywiście, każdego klienta należy traktować indywidualnie
12:44 14 maja 2021