jak pracuje asystent działu sprzedaży

Gdy cena towaru jest niewłaściwa

11sty

asysdziasprz2Często zdarza się iż jesteśmy w sklepie i trafimy na produkty błędnie opisane cenówkami, lub też okazuje się iż cen jest źle wypisana, nie dotyczy danego towaru itp. Sytuacji jest wiele, zwykle za błędy i niezmienioną cenę odpowiada asystent działu sprzedaży zobowiązany do pilnowania zmiana cen wraz z rozpoczynającą się i kończącą promocją. Wedle prawa konsumenckiego mamy prawo ubiegać się o zakup towaru w cenie która na nim widnieje, obojętne czy jest aktualna czy nie. Za błędy w ometkowaniu towaru odpowiada sprzedawać i klienta nie powinno to interesować. Dział sprzedaży wystawiając promocję ograniczoną w czasie zobowiązany jest ją usunąć co najmniej określić ceny obowiązujące w danych terminach, w przeciwnym razie jako klient warto jest kupić towar po okazyjnej cenie nie wnikając w to dlaczego widnieje n nim taka nie inna cen. Tym samym wielu klientów korzysta ze swoich praw kupując produkty po drastycznie niskich cenach z winy sprzedawcy, najczęściej niezamierzonej pomyłki.

ZOSTAW KOMENTARZ