jak pracuje asystent działu sprzedaży

Obsługa sprzedaży

28wrz

asysdzial5Sprzedaż, zwłaszcza wyrobów na zamówienie, jak i kosztownych produktów nie kończy się w chwili, ale często rozłożona jest w czasie, tym samym jest procesem, który wymaga obsługi, najlepiej fachowej. Nie wystarczy towar sprzedać, trzeba jeszcze proces sprzedaży zarejestrować, rozliczyć, towar wydać, lub wysłać, jak i zadbać o zadowolenie klienta. Do takich właśnie prac potrzebny jest asystent działu sprzedaży, który winien zaopiekować się klientem już po jego podjęciu decyzji i złożeniu zamówienia na produkt, usługę. Nie rzadko firmy oszczędzają na tym etapie sprzedaży i pomijają obsługę, a to wielki błąd wizerunkowy i nie tylko. Od tego jak klient zostanie obsłużony od początku do końca transakcji zależy zarówno jego opinia o firmie, jak również to czy poleci firmę innym, znajomym, rodzinie. W szczególności na poleceniu winno firmom zależeć, nie bez powodu firmy handlowe organizują programy lojalnościowe gratyfikujące polecenie znajomemu oferty i zyskanie bonusu za ten fakt. Rekomendacja firmy z pierwszej ręki to najlepsza reklama dla firmy.

ZOSTAW KOMENTARZ